Final Yaptı
Freaks and Geeks

Genel Bakış

Lise matematik takımında olan Lindsay Weir, asileşir ve okulun kalabalık 'ucubeler' grubu ile takılmaya başlarken, kardeşi Sam Weir, diğer tür olan zeki 'moron' grubu olan arkadaşları takılır.

Bu dizi özeti oftokat tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Komedi
Ülke
US
Süre
60 dk
Takipçiler
2015
IMDb Puanı
8.8
Yapım Yılı
1999
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Freaks and Geeks fragmanını izle
1999
rosita versiyon
rosita versiyon
2 gün önce

bence kesinlikle izlenmesi gereken dizi eski dönem gençlik dizisi daha güzelmiş bu dönemdeki gibi çok çarpık ilişkiler falan yok çok sade bir dizi en sevdiğim yaniyda buydu zaten keşke daha uzun olsaydı diziii

@jakezey
1 ay önce

çerez

@florysia
1 ay önce

keşke devam sezonları da olsaymış dediğim bir dizi oldu çok güzeldiiii

@eyylulobrien
2 ay önce

bu dizi benim safe placeim ya çok guzel

@rio4ever
5 ay önce

cok iyiydi

ulAn'isa
ulAn'isa
6 ay önce

yine bir tavsiye üzerine başladım James de oynuyor umarım pişman olmam

@hyolen
1 yıl önce

18 bölüm olmasına rağmen okuldaki öğretmenlere bile o kadar alıştım ki dizinin bitmiş olduğunu asla kabullenemeyeceğim sanırım

aleyna,,,,
aleyna,,,,
1 yıl önce

tek kelime ile olağanüstü, bir sezon olmasına aldırmayın hayatınızda bıraktığı yer hep ayrı olacak emin olun.

@xperlqi
1 yıl önce

iyiki izledim diyebileceğim bir dizi

221B
221B
1 yıl önce

Aga yine ekledik bi dizi batıyoruz dibe doğru. Tek olumsuz yorum görmedim la biton birikmiş dizilerimin arasında baş sıralara almayı düşünüyorum ilk kez eski yapım dizi izlicem

nazdrw
nazdrw
1 yıl önce

cok hos bi dizi aaaaaa

@voyager7
1 yıl önce

nickin sonu böyle olmamalıydı lindsayla daha çok yakışıyolardı

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@voyager7
1 yıl önce

neden bukadar kısa

@hayirbeyefendi
1 yıl önce

kusursuz

@eyylulobrien
1 yıl önce

asla 1sezon olmayı hak etmeyen mükemmel bi dizi. benim için en iyi gençlik dizisi budur

İtlikserserilik
İtlikserserilik
2 yıl önce

james ve marshall için başlamıştım ama gerçekten güzeldi ve söylemeden geçemeyeceğim ki james çok yakışıklı ve tatlı duruyo

Denizzzzz
Denizzzzz
2 yıl önce

james franco var diye izliyicem bide marshi 🙂

esIem
esIem
2 yıl önce

neden 1 sezon ki :')

catradora
catradora
2 yıl önce

şimdi 1. blümü bitirdim dizi boş ama hoşlardan ben sevdim

catradora
catradora
1 yıl önce

2 ay olmuş yorum yapalı hala bitirmedim keyif dizisi tam olarak benim için haftada 1 bölüm falan izliyorum eski filmlerin dizilerin verdiği o hava hoşuma gidiyor bu da aynı öyle

@eyylulobrien
2 yıl önce

çook güzel

picuvv
picuvv
2 yıl önce

sariyo laaaa

eien
eien
2 yıl önce

tekrar başlasam mı? neden devamı çekilmedi bilmiyorum ama aşırı hoş çerezlik bir dizi

griffin
griffin
2 yıl önce

başliyorum

@mete2324
2 yıl önce

Ulan şu Lindsay hoşlandığım kızın tıpa tıp aynısı

Bans
Bans
2 yıl önce

3. kez

Yagmurl
Yagmurl
2 yıl önce

bitti..güzel bir diziydi izlenir

Yagmurl
Yagmurl
2 yıl önce

umarım beklentilerimi karşılar başlıyorumm

Croia
Croia
2 yıl önce

18 BOLUM ZATEN Bİ ARA BAŞLAMAM LAZİM AMA SUAN 1727272 TANE DJZJ İZLİYORUM

catradora
catradora
2 yıl önce

bu çok ciddi ben ya ahbsbgjdghgj

Tıss
Tıss
2 yıl önce

Tadında biten efsane bir dizi 😉

•sɪʟᴀ⸙
•sɪʟᴀ⸙
2 yıl önce

5. Bölümdeyim,güzel gidiyor.Sonda üzülcek gibiyim..

@derekhaleeee
2 yıl önce

ben bitmesin diye yavas yavas izledim cok gzuelll

@derekhaleeee
3 yıl önce

24.08de basladigim ve uzata uzata bugun bitdi ❤️

@diaz
2 yıl önce

nasıldı peki speed run yapcamda bu mu olsun into the night mı bilemedim

@derekhaleeee
2 yıl önce

cok guzeldiiiii bence kesinlikle izlemelisin

@derekhaleeee
3 yıl önce

3 bolum kaldi yaaa

Erdal_
Erdal_
3 yıl önce

daha 3. bölümdeyim ama dizi sarıyor güzel bence ve bu sitede çoğu bölümün kalitesi biraz kötü farklı sitelerden izleyin bence eğer bulamazsanız dc: Erdal0734 istek atabilirsiniz yardımcı olurum

@derekhaleeee
3 yıl önce

son 5 bolum uzatdikca uzaticam ☹️

bluefever3
bluefever3
3 yıl önce

Dizi sarıyor. Güzel, uyuz, samimi, saçma ve gereksiz bir dizi, ben sevdim.

Emel Altıntaş
Emel Altıntaş
2 yıl önce

teşekkürler hemen izlemeye başlıyorum

Second Tab
Yukarı Çık